24 lutego 2013

25 faktów o mnie

♥ Za bardzo przywiązuję się do ludzi
♥ Szybko się zauraczam
♥ Nienawidzę wstawać rano
♥ Ciągle coś mi w sobie nie pasuje
♥ Nie mam najlepszej przyjaciółki
♥ Chciałabym mieszkać w innym mieście, a najbardziej zmienić towarzystwo
♥ Jestem wstydliwa
♥ Nie lubię się uczyć, ale chciałabym mieć lepsze oceny
♥ Jestem osobą która źle znosi krytykę
♥ Nie jestem fotogeniczna, ale bardzo chciałabym być
♥ Często zmieniam zdanie co do tego czy chcę mieć chłopaka czy nie
♥ Chciałabym mieć swój pokój
♥ Nienawidzę malować paznokci 
♥ Jestem uzależniona od komputera
♥ Czasami mam dość swoich rodziców
♥ Mam dużo kompleksów 
♥ Lubię słuchać rapu, ale zdarzy mi się słuchać popu, reagge, rocka.
♥ Od wakacji uwielbiam oglądać dramaty, często na nich płaczę
♥ Jestem straszną zazdrośnicą
♥ Nadal nie wiem kim będę w przyszłości
♥ Chciałabym nauczyć się jeździć na deskorolce i snowboardzie
♥ Chciałabym być bardziej uczynna
♥ Najpierw mówię potem myślę, dlatego ciągle czegoś żałuję
♥ Lubię oglądać Disney Channel i nigdy nie znudzą mi się filmy z gwiazdami Disney'a
♥ Chciałabym być chuda

Mam nadzieję, że psot przybliży Wam trochę moją osobę i dowiecie się coś o mnie. Dzisiaj nic się w sumie nie działo. Jutro znowu szkoła, z niecierpliwością wyczekuję następnego piątku ;_; Ten tydzień będzie strasznie ciężki, codziennie sprawdziany i kartkówki. 2 semestr już się zaczął więc muszę się wziąć za naukę i mieć pasek.

37 komentarzy:

  1. ja też się szybko zauraczam ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe te fakty..
    jak niektóre czytałam to jakbym czytała o sobie;p
    trzymaj sie cieplo:*

    OdpowiedzUsuń
  3. niektore fakty pasuja do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo ! Ja też nie znoszę malować paznokci ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Niektóre fakty są całkiem podobne do moich przemyśleń haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wydaje mi się , że lepiej byloby gdybys zaczeła wstawiac twoje zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem uzależniona od komputera i nienawidzę wstawać rano :)

    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the shots! a great inspiration!

    OdpowiedzUsuń
  9. 3/4 rzeczy idealnie pasowałoby do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe rzeczy o sobie napisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hihi, bardzo wiele punktów pasuje również do mnie :) Życzę Ci żeby 2 semestr był udany :)

    buziaki,
    Style Junkie

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietny blog <3
    Dodaje do obserwowanych zapraszam do mnie :)
    P.S tez nie miałam do pewnego czasu przyjaciołki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam podobnie, tez jestem wstydliwa i tez sie nie lubie uczyc ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Też jestem straszną zazdrośnicą i nie wiem kim chcę być w przyszłości. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też chcę być chuda. ♥

    Sama robiłaś szablon. ?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post, niby parę zdać, a można trochę poznać drugą osobę. ;)
    Oj, też kiedyś wyrabiałam na pasek, ale teraz myślę jedynie o dobrych ocenach. Pasek jest dla mnie za daleko, no ale ja już w liceum jestem. ;>

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie coś nie mogę tego zmienić :C

    OdpowiedzUsuń
  19. mam to samo z zauroczeniem, jestem wstydliwa i często o coś zazdrosna, chciałabym mieć dobre oceny, ale mi się nie chce, chciałabym mieć własny pokój i także nie wiem kim chciałabym być w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Swietny post!
    Zapraszam na KONKURS :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny blog . A niektóre fakty to dokładnie ja ;3
    Zapraszam do mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny pomysł na posta ;)
    Też nienawidzę wstawać rano, wrr!

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziewczyno! Jesteś moją zaginioną siostrą! ;o + Walcz z kompleksami, mi jest coraz łatwiej zaakceptować siebie. Wszystkie dziewczyny są piękne. ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. powiem Ci że sporo nas łączy, większość tych faktów tyczy się też i mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. W przynajmniej 10 kwestiach mam tak samo, jak Ty :D

    OdpowiedzUsuń
  26. genialny post, fajnie jest cię poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. heh fajnie :-D wiecej niż połowe faktów mamy takich samych :-D :-P
    Victorias-kiss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. też nie mam pojęcia kim być w przyszłości :P

    OdpowiedzUsuń
  29. mam podobnie ;)

    + zapraszam do mnie: fuuckingperfect.blogspot.com
    obserwuje i licze na rew

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam na każdy komentarz, i za każdy dziękuję :)
Spam i obraźliwe komentarze nie będą publikowane.