3 stycznia 2013

Zabiegana

No cześć :)
Nie miałam czasu wcześniej napisać, bo wczoraj i przedwczoraj miałam wiele nauki ;o W Sylwestra bawiłam się na prawdę świetnie. Poszłam spać po 4, a wstałam około 11. Po południu przyszli znajomi rodziców. W środę do szkoły ledwo się podniosłam. Byłam strasznie zaspana, ale jakoś dałam radę. Wczoraj też nie było źle dostałam 5 ze sprawdzianu z niemca, i mam na semestr 5 :) Dzisiaj za to dostałam 5 z informatyki ze sprawdzianu i 4 z kartkówki niezapowiedzianej z angielskiego. Dzisiaj też byłam strasznie zmęczona i chyba się zaraz zdrzemnę i czeka mnie jeszcze dokończenie "Skąpca" na polski ;x Nie mam zdjęć z sylwestra bo nie miałam czasu robić, więc daje znalezione ze świąt :D


45 komentarzy:

  1. Ja też jestem okropnie zmęczona :( A o nauce już nawet nie wspomnę - masakra :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też chyba się zdrzemnę..

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję 5 z niemieckiego !

    Pozdrawiam Zakręcona Gabi.
    Zapraszam na nowego posta :)
    http://zakrecona-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. No to niezłe masz oceny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To gratuluję piątki :)

    Ja jestem strasznie zmęczona po tej przerwie świątecznej i kompletnie nic mi się nie chce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje 5^^
    Czytałam skąpca kilka miesięcy temu..

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny nagłówek *.*
    obserwuje i zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję!
    u mnie też ostatnio za dużo wszystkiego. ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w środę nie byłam w szkole. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na semestr 5 z niemca , wow . ! Gratuluję ;)

    Świetny blog , trzymaj tak dalej słonko *.*


    Pozdrawiam , Nikola .

    http://warkoczezkokardkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. też chcę 5 z niemca :D na razie mam 4+

    OdpowiedzUsuń
  12. Również ostatnimi czasami jestem bardzo zabiegana ;c

    Zapraszam do mnie :*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez dostalam niedawno piatke ze sprawdziany z niemca hahah, bez nauki;*
    Pozdrawiam, ciekawi piszesz:*

    beli-belivest.blogspot.com zapraszam, kochanii!:*

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja nie mogę się odnaleźć w szkole po przerwie,w ogóle nie mogę zmobilizować się do nauki tylko siedzę przy komputerze:(

    OdpowiedzUsuń
  15. Nienawidzę lektury "skąpiec" ; xx

    Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. perfect!!!

    I’m your new follower!!
    If you like mine, do the same!!
    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję <3
    Obserwujemy? Ja już się dodałam :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. http://www.facebook.com/pages/World-of-Bloggers/144338439053048?skip_nax_wizard=true zapraszam dopiero zaczęłam. miło będzie jeśli lajkniesz. ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. oj,tak.nie sposob sie pozbierac po sylwestra ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. skąpiec , też czytałam a w zasadzie tylko streszczenie ;)
    jakie masz dobre oceny ulalala :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję ocen!Nareszcie dziś piątek,trochę odpoczynku. Śliczne zdjęcie. Pozdrawiam i zapraszam do nas: hiddenfromtheday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję ^^

    Zapraszam do siebie , może mój blog Ci się spodoba !
    Obserwujemy ? :)

    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. dobre masz oceny, gratuluje;)
    zapraszam na www.gusiak15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ja jeszcze mam wolne, dopiero od poniedziałku sie zacznie ;O
    gratuluje tych ocen ^^ :D

    OdpowiedzUsuń
  25. też będę musiała niedługo SKĄPCA przeczytać :c

    OdpowiedzUsuń
  26. Ci powiem tak, że te zdjęcie jest po prostu czudne. ^^
    Zapraszam do siebie. ;)
    http://prywatna-ksiega-z-mego-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. mi też sylwester się udał ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. ooo kocham twojego bloga <3333
    obserwuję i liczę na rewanż http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam na każdy komentarz, i za każdy dziękuję :)
Spam i obraźliwe komentarze nie będą publikowane.