13 stycznia 2013

Niedziela

Siemano ;)
Dzisiaj dzień trochę zabiegany, dopiero o 17 znalazłam czas na napisanie rozprawki, listu, opowiadania i zaproszenia na polski -.- Rano poszłam do kościoła, potem do koleżanki odkupić spodnie narciarskie i trochę u niej posiedziałam, przyszłam od razu na obiad i pojechałam z mamą do galerii. Kupiłam sobie tylko buty, kurtkę i czapkę do Zakopanego oraz bluzkę i spodnie. W niektórych sklepach były takie szmaty żebym nawet nimi podłogi nie wytarła. Wiecie, że galeria u mnie jest od 2 lat, a ja dzisiaj dowiedziałam się, że jest tam Stradivarius ?! Tak tak, jestem głupia, ale po prostu ten napisać "Stradivarius"jest tak mały, że masakra ;o Śnieg utrzymuję się już od 2 dni i nadal pada ! Taak nareszcie prawdziwa zima *.* Jutro czeka mnie poprawa z angielskiego i biologii. Muszę do szkoły iść na 8 poprawić angielski, bo pani akurat wtedy ma czas, ale jakoś to przeżyję. Nie wiadomo czy pani od biologii mnie poprawi, ciągle nie ma czasu nawet na lekcji. Już powinna tą jedną lekcję odpuścić na poprawy, ale dobra. Zostawiam Was z dzisiejszymi zdjęciami z okna :D


Nie mam pojęcia czemu jest taka zła jakość -.- Wczoraj obejrzałam "Tylko Ciebie chcę" i mogę stwierdzić, że 1 część bardziej mi się podobała, ale ta 2 nie jest zła. Oczywiście znowu płakałam z 30 minut, a jak rano wstałam to miałam takie wory pod oczami, że masakra. Film (obydwie części) dodaję do moich ulubionych ! Jeszcze nigdy nie płakałam tak na filmach. Kocham go *.* Wszystkim którzy nie oglądali gorąco polecam. Mam nadzieję, że ktoś to wszystko przeczyta bo strasznie się rozpisałam ;o Do zobaczenia ;*

33 komentarze:

  1. U mnie też biało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też podobała się 1 część bardziej, ale bardziej lubie Gin niż BABI.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam płakać na filmach, chociaż ludzie uznają to za dziwne :) W takim razie muszę obejrzeć. Często jak się wgrywa zdjęcia na bloga, to jakość się pogarsza. Ale masa śniegu. Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny blog ;**
    Obserwuję i liczę na rewanż ;^^
    miiikusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie bardziej podobał mi się film 'Trzy metry nad niebem' : ). Oczywiście nie mam nic do 'Tylko Ciebie chcę', bo nie był taki zły, ale moim zdaniem I część o wiele bardziej wzrusza : )

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie obejrzałam jeszcze tego filmu. Fajne zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  7. mam nadzieje, ze dobrze Ci to pisanie poszlo ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Taka szkolna "bieganina" jest najgorsza :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że poprawy dobrze poszły. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej. Nominowałam Cię do Libster Award! Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale nie bawię się w takie coś ;)

      Usuń
  11. Zakopane *o* Zazdroszczę ;x

    OdpowiedzUsuń
  12. Też oglądam obie części, uwielbiam je. <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też wolę pierwszą część :)
    śliczne zdjęcia <3
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hmmm chyba się skuszę na ten film, mnie to nawet trudno wzruszyć, ale może zadziała xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia. Ładny wyglad bloga. Sama robiłaś ? :)

    Zapraszam do siebie, może Ci się spodoba i zostaniesz na dłużej :)
    Obserwujemy?
    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Popieram, 1 część lepsza od 2 ale tez w sumie ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. to szybka jestes z tym stradivariusem ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. piękna jest zima w tym roku, szkoda tylko, że dopiero teraz, a w święta było szaro :C

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam na każdy komentarz, i za każdy dziękuję :)
Spam i obraźliwe komentarze nie będą publikowane.