13 grudnia 2012

Titanic

No cześć :)
Dzisiaj w szkole dzień średni. Wpadła mi 2 z religii, ale to była i tak najwyższa ocena nikomu ten sprawdzian dobrze nie poszedł, ale i tak 4 będzie na semestr z religii liczyłam na 5, ale cóż. Plusem było to, że skrócili nam lekcje bo piszą testy gimnazjalne i wyszłam po 11 ze szkoły. Wykorzystałam to i pojechałam z mamą na zakupy. Nic sobie nie kupiłam, ale za to kupiłam prezent siostrze i bratu ciotecznemu. Jutro prawdopodobnie znowu skrócą nam lekcje, a po 15 przychodzi do mnie Klaudia i Sylwia. Spróbujemy zacząć projekt z polskiego bo po nowym roku trzeba go już oddać, a najlepsze jest to, że nawet nie mamy tematu. Dzisiaj leci Titanic ! Kto ogląda? Ja oczywiście, że oglądam. Uwielbiam po prostu ten film, jest jednym z moich ulubionych.

taki tam śnieg :D Do następnego :*

26 komentarzy:

  1. Titanic dziś obowiązkowo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ah te egzaminy : (
    No pewnie, że będę oglądać !
    Obserwujemy ? Ja już :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Titanic jest dla mnie nudny... Nie lubię filmów o miłości :p

    OdpowiedzUsuń
  4. ja może obejrzę, jeśli nie zapomnę ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście że oglądam ^^
    cheesecake-corner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzisiaj Titanic !?
    dobrze że mi przypomniałaś:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie obejrzałam Titanica do końca ;o Postaram się nadrobić to do końca roku, ale nie dziś ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jeszcze nigdy nie widziałam titanica xd :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapomniałam, oglądam :3
    panijulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę już tego nie oglądać bo potem będę ryczeć i ryczeć...

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie na szczęście nie ma sprawdzianów z religii :D
    Oglądałam 'Titanica', uwielbiam ten film ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. ha uwielbiam ten film <3

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie <3
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Titanic- uwielbiam<3

    OdpowiedzUsuń
  14. U nas sprawdziany z religii są zawsze łatwe. :P
    A Titanica lubię , choć nigdy nie płakałam na nim. haha :D

    OdpowiedzUsuń
  15. KOCHAM Titanica. To mój ulubiony film! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja nie oglądałam titanica tym razem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie ostatnio cała klasa dostała 1 z religii , bo księdzu zachciało się niespodziewanej kartkówki :) Również obserwuję, bo bardzo spodobał mi się Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dziękuję Ci bardzo :* titanica ogladałam miliony razy, ale nigdy mi sie nie nudzi :) piękny film

    OdpowiedzUsuń
  19. testy gimnazjalne? xd titanic uwielbiam i oglądałam :D

    zapraszam na nowy post www.rubber-balloon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Titanic jest moją taką małą tradycją, tak samo ja Kevin;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gdy mieszkałam w Londynie, to mieszkałam na tej samej dzielnicy co Kate Winslet. :3

    OdpowiedzUsuń

Odpowiadam na każdy komentarz, i za każdy dziękuję :)
Spam i obraźliwe komentarze nie będą publikowane.